“Lietuva” jau Belgijoje

achta “Lietuva” jau pasiekė Belgijos krantus. Iki pirmojo regatos ‘The Tall Ships Races” uosto liko visai nedaug.

Įgulos narė Raimonda siunčia savo įspūdžius iš plaukimo:

“Vokietijos Cuxhaven’o mieste prastovėjome tris dienas, nes jūroje siautė audra. Miestas labai gražus, sutvarkytas. Sauliukas, Justas, Juozas, aš ir Evaldas išėjome ieškoti parduotuvės ir apžiūrėti miesto. Besibastydami po miestą nepastebėjome, kiek valandų. Vėlavome grįžti į laivą, todėl nuo kapitono gavome velnių. Iš miesto išplaukėme kartu su rusų jachta “Akela”. Išplaukiant jautėme audros likučius, laivą ganėtinai siūbavo, taigi didesnę dalį įgulos vėl kankino jūros liga. Vėlgi Sauliukas, Osvaldas ir aš laikėmės geriausiai. Juozas papenėjęs jūros žuvis, paskelbė kelių dienų bado streiką, tačiau po visko atsigriebė su kaupu.

Jūroje matėme labai daug  vėjo jėgainių ir platformų. Pagaliau jaučiasi, jog plaukiame į pietus, oras atšilo. Po 2 parų kelionės, naktį apie 2 val. atsidūrėme Belgijos mieste Niuwport’e, paskui mus atplaukė ir “Akela”. Prisišvartavę ir patyrinėję prieplauką atradome nemokamus dušus su šiltu vandeniu, taigi išskubėjome praustis. Gerai išsimiegoję gaminomės pusryčius, visi kartu susėdome ir pavalgėme. Po jų aš su Justu išlekiau kelioms valandoms apžiūrėti miestą. Miestas labai gražus, o saulėlydis vakare pasakiškas. Gaila, jog Osvaldas dėl skaudančio ir galbūt aplaužyto kojos piršto negalėjo jo apžiūrėti.

Šiek tiek sugedo laivas, sulūžo reverso rankena. Čia vėl mums pagelbėjo bičiuliai iš “Akelos” – atidavė truputį padėvėtą ir truputį aplūžusią rankeną, o Evaldo auksinės rankelės jai įpūtė naują gyvybę. Taip pat nutrūko trosas, pirkome naują. Žvejyba kol kas nesiseka, nepagavome nieko. Užtat ledų prisišveitėme ligi soties, patvarkėme beveik tris kilogramus.”

naftos platforma siaures juroje. evaldo 640x480

Naftos platforma Šiaurės jūroje

suluzusios variklio valdymo dalys 640x480

Sulūžusios variklio dalys

sliuze su akela evaldo 640x480

Bičiuliai – jachta “Akela” ir mes.